Politica de confidențialitate

1. Ce este GDPR?
GDPR este noul regulament al Uniunii Europene cu privire la prelucrarea datelor personale, care presupune:
– transparență în gestionarea și prelucrarea datelor cu caracter personal;
– procesarea, colectarea și stocarea datelor numai în scopurile declarate;
– dreptul persoanelor în cauză de a corecta și cere ștergerea informațiilor personale din baza de date;
– restrângerea perioadei de păstrarea a datelor personale numai la perioada estimată atingerii scopului;
– folosirea unor metode de securitate pentru protecția acestora.
Noul regulament se aplică tuturor organizațiilor care activează pe teritoriul Uniunii Europene.

2. Cine este operatorul datelor cu caracter personal?
Compania românească, S.C. Electric Masters S.R.L, este operatorul datelor cu caracter personal furnizate, răspunzând de folosirea în siguranță a datelor persoanei vizate, în conformitate cu legislația în vigoare.
S.C. Electric Masters S.R.L
Sediu: Craiova, cart. Valea Roșie, str. Rovinari, nr. 19, jud. Dolj, cod poștal 200533
Contact: 0251 533 002/ office@charismatrade.ro.

3. Scopul colectării
Datele cu caracter personal se referă la: nume, prenume, adresă, număr de telefon, adresă de e-mail, adresă IP și colectarea acestora se face cu acordul expres al persoanei.
Colectăm date cu caracter personal în următoarele scopuri:
– procesarea C.V.-urilor în vederea angajării;
– scop de marketing și publicitate/newsletter: oferte de produse și orice altă informație de interes pentru client în legătură cu societatea;
– oferirea de asistență: informații, reclamații și garanții ale produselor, asistență tehnică prin telefon, e-mail sau prin intermediul rețelelor sociale;
– dezvoltarea și îmbunătățirea activității societății: sondaje de opinie;
– Facebook plug-in: prin intermediul adresei IP, plug-in-ul conectează direct site-ul societății la serverul Facebook. Prin apăsarea butonului de Facebook de pe site, veți fi redirecționat către pagina de Facebook a societății. Pentru mai multe informații privind scopul colectării de date cu caracter personal de către Facebook, recomandăm consultarea politicii de confidențialitate a platformei;
– prevenirea eventualelor pierderi și respectarea termenilor și condițiilor.

4. Politica privind cookie-urile
Cookie-urile reprezintă fișiere de mici dimensiuni, alcătuite din litere și cifre, care sunt stocate pe orice dispozitiv de pe care se accesează internetul. Acestea sunt folosite pentru analiză și colectarea de date statistice, pentru realizarea unei oferte personalizate (informații personalizate, adaptate profilului, în funcție de interesele și nevoile clientului), în vederea îmbunătățirii experienței utilizatorului. Acesta poate dezactiva utilizarea acestora, însă trebuie avut în vedere faptul că acestea sunt necesare pentru funcționarea optimă a site-ului.
5. Comunicarea datelor către terți
Datele cu caracter personal pe care le colectăm sunt furnizate către:
– instituții administrative care solicită aceste date, în conformitate cu normele fiscale, de protecție a muncii, de siguranță socială sau orice altă reglementare;
– parteneri contractuali care respectă prevederile GDPR, respectiv serviciile de marketing, serviciile de hosting, personalul însărcinat cu mentenanța sistemului de gestiune;
– altor companii din grupul nostru.

6. Drepturile persoanelor vizate:
– dreptul la informare: dreptul de a solicita informații cu privire la colectarea și stocarea datelor cu caracter personal;
– dreptul la transfer: dreptul de a obține o copie a datelor personale furnizate de către persoana în cauză, pe care societatea le prelucrează prin mijloace automatizate;
– dreptul la rectificare: dreptul de a solicita rectificarea și completarea, dacă este cazul, a datelor cu caracter personal. În cazul unui client înregistrat, acesta își poate modifica datele din contul de client;
– dreptul la limitare: dreptul de a solicita limitarea prelucrării datelor strict la procesul vânzării (confirmare comandă, realizare factură și expediere colet);
– dreptul la ștergere: posibilitatea de a solicita, în orice moment, ștergerea datelor atunci când folosirea acestora nu mai corespunde scopurilor inițiale;
– dreptul la obiect: dreptul de a nu fi supus unor decizii bazate strict pe procesarea automatizată a datelor, spre exemplu elaborarea unui profil care poate afecta persoana în cauză;
– dreptul la pseudonimizarea sau anonimizarea datelor: măsuri de securitate ce restrâng legătura dintre datele personale ale unui utilizator și identitatea sa (prin pseudonimizare, datele de identificare ale unei persoane sunt înlocuite cu un pseudonim, iar prin anonimizare, acestea sunt ascunse). Pseudonimizarea permite re-identificarea utilizatorului, pe când anonimizarea datelor este un proces ireversibil;
– dreptul de a depune o reclamație: posibilitatea reclamării procesării incorecte a datelor, caz în care se contactează societatea, și, în caz de nesoluționare, dreptul de a vă adresa autorităților competente.

7. Cât timp se păstrează datele?
Societatea va păstra datele colectate pe o perioadă de timp considerată rezonabilă, în vederea răspunderii la întrebările adresate, a rezolvării problemelor și a îndeplinirii cerințelor legislației în vigoare.